Full text: Neue Berichte von Religions-Sachen (Th. 2 (1751))

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Zweyten Theils 
Calendarii ad Jura Ecclesiastica, referri soli¬ 
tum erat, cum Festa & dies Sanctorum, Ca¬ 
lendario inseri coeptum fuit, eum tamen ana 
tiquitas illud antea in Ecclesus. observayerit, 
ut cuidam Dioecesi fuerint sua propria Me¬ 
nologia, Martyrologia vel alii andiculi, à 
quibus festa vel, cultus apso pateret, quà 
Episcopi in die Dominica post Missam po¬ 
pulo faciebant nota, quin imò proprium vel 
domesticum ad hunc finem sibi Calendarium 
(10) conficere cuilibet Episcopo licebat te¬ 
sta hinc habere sibi semper cognita, res erat 
eo tempore privati arbitrii, & quaeapraescri¬ 
prta cura Sacerdotis derivandarerat. Testatur 
de dictis mostris Concilium Ravenat. II. rubr. 
10. ap. HARDUIN. Tom. Kill. voll. Concl p. 1365. 
El at in pradictil errare non poffine, fr- 
„deant finguli Saterdotes festd omnia Vigilias 
eiuria in scrittis habere, in siis Kalen- 
Aais 
isi 
(10) Ein anderes ist, ein so genannter Kirchen=Calen= 
der, ein anderes ein gemeiner Calender; wo hat je= 
mahlen ein Bischoff sich angemasset, zu bestimmen: 
Aus wie viel Monathen, Wochen und Tagen resp. ein 
Jahr oder Monath rc. bestehen, wann das Jahr an= 
fangen solle? u. v. Dieses aber heißt einen Calender 
lanordnen in gemeinem Verständ. Sie præsupponir- 
ten den gemeinen Calender, liessen dessen Anordnung 
gerne der weltlichen Obrigkeit, und sagten nur, welche 
Täge Fast=Buß=Bet=Feyer=Täge, u. s. w. seyn | | 
solten. c. 
n 
Vorage 
Staatsbibliothek 
Max-Planck-Institut für 
zu Berlin
	        
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