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Zweyten Theils
Calendarii ad Jura Ecclesiastica, referri soli¬
tum erat, cum Festa & dies Sanctorum, Ca¬
lendario inseri coeptum fuit, eum tamen ana
tiquitas illud antea in Ecclesus. observayerit,
ut cuidam Dioecesi fuerint sua propria Me¬
nologia, Martyrologia vel alii andiculi, à
quibus festa vel, cultus apso pateret, quà
Episcopi in die Dominica post Missam po¬
pulo faciebant nota, quin imò proprium vel
domesticum ad hunc finem sibi Calendarium
(10) conficere cuilibet Episcopo licebat te¬
sta hinc habere sibi semper cognita, res erat
eo tempore privati arbitrii, & quaeapraescri¬
prta cura Sacerdotis derivandarerat. Testatur
de dictis mostris Concilium Ravenat. II. rubr.
10. ap. HARDUIN. Tom. Kill. voll. Concl p. 1365.
El at in pradictil errare non poffine, fr-
„deant finguli Saterdotes festd omnia Vigilias
eiuria in scrittis habere, in siis Kalen-
Aais
isi
(10) Ein anderes ist, ein so genannter Kirchen=Calen=
der, ein anderes ein gemeiner Calender; wo hat je=
mahlen ein Bischoff sich angemasset, zu bestimmen:
Aus wie viel Monathen, Wochen und Tagen resp. ein
Jahr oder Monath rc. bestehen, wann das Jahr an=
fangen solle? u. v. Dieses aber heißt einen Calender
lanordnen in gemeinem Verständ. Sie præsupponir-
ten den gemeinen Calender, liessen dessen Anordnung
gerne der weltlichen Obrigkeit, und sagten nur, welche
Täge Fast=Buß=Bet=Feyer=Täge, u. s. w. seyn | |
solten. c.
n
Vorage
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